Natuuravond – Insectenavond

Waar blijven de foto’s van 2024? Zijn ze van insecten, zijn ze van planten, mogelijk van vogels of wat anders? Heb jij foto’s van één van de afgelopen excursies, breng ze mee! Het is toch zonde als jij de enige bent die kan genieten van jouw foto’s? Wij komen bij elkaar om te genieten van natuurfoto’s en van jullie verhalen. Dus schroom niet om hierbij aanwezig te zijn en wat met ons te delen.

Zoals de afgelopen maanden vaker gebeurd is, willen wij beginnen met ons Natuurmoment. Heb jij iets, laat het ons weten en dan zorgen wij dat jij jouw moment kan delen met ons. De invulling van de avond zoals die nu gepland staat is als volgt:

• Bestuur mededelingen (ongeveer 10 minuten)
  • Natuurmoment (variabel van 15 – 45 minuten): Op dit moment onbekend
  • Kleine pauze
  • Foto’s van leden bekijken en bespreken (resterende tijd).

Wij zitten op de voor ons bekende zevende verdieping en hier gaan wij ons verdiepen in al het moois dat het natuur ons te bieden heeft. Ben jij erbij??

Datum: 5 Maart 2024Starttijd: 19.30 uurEindtijd: 21.30 uur
Kosten: Vrienden van DMF/RMT: Gratis; KNNV-leden: Gratis; Niet- leden €2,50Meer informatie: https://enschede.knnv.nlLocatie: De Museum Fabriek Het Rozendaal 11 7523 XG Enschede

Koffie en Thee: Vrije gift!!

Foto’s: Wikimedia Commons

di 5 maart 2024 van 19:30 tot 21:30