Natuuravond – Insectenavond

Let op! Dit is op een woensdagavond!

Natuurfoto’s bekijken is als een reis maken zonder je huis te verlaten. Het is een kans om te ontsnappen aan de dagelijkse drukte en je te verliezen in de schoonheid van de natuur, vastgelegd door het oog van een fotograaf. Wanneer we samen naar natuurfoto’s kijken, delen we niet alleen een visuele ervaring, maar ook een moment van verwondering en verbinding met de natuur om ons heen.

Zoals de afgelopen maanden vaker gebeurd is, willen wij beginnen met ons Natuurmoment. Heb jij iets, laat het ons weten en dan zorgen wij dat jij jouw moment kan delen met ons. De invulling van de avond zoals die nu gepland staat is als volgt:

1. Bestuur mededelingen (ongeveer 10 minuten)
  2. Natuurmoment (variabel): Martin Hoek
  3. Kleine pauze
  4. Foto’s van leden bekijken en bespreken (resterende tijd).

Wij zitten op de voor ons bekende zevende verdieping en hier gaan wij ons verdiepen in al het moois dat het natuur ons te bieden heeft. Ben jij erbij??

In verband met een drukke bezetting van de zevende verdieping wijken wij deze keer uit naar de woensdagavond!!!

Datum: Woensdag 8 Mei 2024Starttijd: 19.30 uurEindtijd: 21.30 uur
Kosten: Vrienden van DMF/RMT: Gratis; KNNV-leden: Gratis; Niet- leden €2,50Meer informatie: https://enschede.knnv.nlLocatie: De Museum Fabriek Het Rozendaal 11 7523 XG Enschede

Koffie en Thee: Vrije gift
Foto’s: Martin Keizer