Natuuravond – Insectenavond

Zo met de langste dag net achter ons, is het tijd om alle prachtige natuurfoto’s die wij gemaakt hebben te delen en te bespreken. Wat een geweldige manier om de schoonheid van de natuur te waarderen. Zoals de afgelopen maanden vaker gebeurd is, zullen wij beginnen met ons Natuurmoment. Wie wil hier een invulling aan geven? Laat dit a.u.b. weten bij één van de bestuursleden.

• Bestuur mededelingen (ongeveer 10 minuten)
  • Natuurmoment (variabel van 15 – 45 minuten): Onbekend
  • Kleine pauze
  • Foto’s van leden bekijken en bespreken (resterende tijd).

Blijf foto’s meenemen op een USB stick of ergens in de Cloud! Wij zitten op de voor ons bekende zevende verdieping en hier gaan wij ons verdiepen in al het moois dat het natuur ons te bieden heeft. Ben jij erbij??

Datum: 2 Juli 2024Starttijd: 19.30 uurEindtijd: 21.30 uur
Kosten: Vrienden van DMF/RMT: Gratis; KNNV-leden: Gratis; Niet- leden €2,50Meer informatie: https://enschede.knnv.nlLocatie: De Museum Fabriek Het Rozendaal 11 7523 XG Enschede

Koffie en Thee: Vrije gift!!
Foto’s: Wikimedia Commons

Datum & tijd